loading...
ايران دانلودها
كليك طلايي بازدید : 147 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود رمان عشق به توان6(جاوا ،آندروید،تبلت و pdf)

دانلود رمان عشق به توان6(جاوا ،آندروید،تبلت و pdf)

دانلود رمان عشق به توان6(جاوا ،آندروید،تبلت و pdf)

دانلود رمان عشق به توان6(جاوا ،آندروید،تبلت و pdf)


نویسنده:غزل + مينا + نگين

خلاصه:

يه اكيپ 3 نفره دختر که براي دانشگاه تو شيراز قبول شدن اما خوابگاها همه پر بوده بعد مي گردن دنبال
خونه كه به يه اكيپ 3 پسر برميخورن كه اونام همين مشكلو داشتن ولي با اين تفاوت كه خونه پيدا كرده
بودن ولي شرط صابخونه كه يه پيرمردمرديه که راحته اروپايي رفتار ميکنه يکم شوخه و فضول در عين حال
زنها رو هم آدم حساب نميکنه و پي عشق و حالشه بوده، متاهل بودن اوناس...

قسمتی از این رمان زیبا:

سامي-نفس لباستو پوشيدي بيام تو
من-اره بيا
ساميار اومد تو اخي بچم هنوز موهاش خيس بود فكر كنم تازه از حموم اومده بود يه راست بدون اينكه به
من نگاه كنه رفت سمت كمد لباساش يكم زيرو روش كرد بعدش كلافه دستشو كرد تو موهاش رفتم
پشتش واستدمو دستمو گذاشتم روشونش
من-كمك نميخواي
مثل كسي كه بهش شوك الكتريكي داده باشن برگشت و زل زد بهم زل زدم به يه جفت چشم عسلس
كه توش يه جفت چشم نقره اي ديده ميشد
من-ميخواي برات لباس انتخاب كنم؟
بدون حرف سرشو تكون دادو رفت نشست روي تخت از پشت سنگيني نگاشو حس ميكردم احساس
ميكردم مثل يه ادم برفي شدم كه با اشعه هاي يه نگاه عسلس داره ذوب ميشه يه نفس عميق
كشيدمو موهامو يه تكون دادم كه بوش توي اتاق پيچيد صداي نفس عميق ميومد كه عطرو بو ميكشه
سعي كردم به نگاه عسليش كه تمام وجودمو شيرين ميكرد توجهي نكنم ولي به خدا اگه من بزارم سارا
به اين نزديك بشه نفس نيستم يه كتو شلوار مشكي با پيراهن نقره اي و كروات نقره اي مشكي انخاب
كردم با يه كفش مجلسي ورني مشكي كه باخودم ست بشه كتو شلوار به دست برگشتم سمتش
همچين زل زده بود بهم گفتم شايد يه ايرادي چيزي تو لباسم هستش
من-بيا اينا رو بپوش با اون كفش ورني مشكيه

بدون حرف اومد كتوشلوارو گرفت و رو بهروم واستاد با اون كفشاي بلندم بازم تاروي شونش بودم نميدونم
از قصد بود يا همينجوري ولي نزديك تر اومدو از كنار شونه ي راستم خم سد طرف كمدو با يه نفس عميق
كنار گودي شونم كه مور مورم كرد گفت

سامي-اون مجلسيه رو ميگي؟
سريع ومدم كنارو گفتم
من-اره

كفشو كتو شلوارو برداشت رفت تو رختكن يه يه ربع بعد اومد بيرون واي خدا كمك كن غش نكنم كتو
شلوار فيت فيت تنش بود موهاي نم دارش ريخته بود روي پيشونيشو ازش يه مجسمه زيبايي ساخته
بود كروات به دست اومد پيشم

سامي-برام ميبندي؟
من-اره بده برات ببندم سه گره ببندم يا دوگره
سامي - مامانم هميشه سه گره ميبست

بعدش يه اه كشيد اخي دلش براي مامانش تنگ شده
رفتم يكم نزديك تر يقه ي كتشو گرفتم كشيدم پايين تر تا قدم برسه براش ببندم صورتش دقيقا روبه روي
صورتم بود فيس تو فيس بوديم نگاهش رو تمام عجزاي صورتم ميچرخيد كرواتو انداختم دور گردنش سرش
اومد نزديك تر يه چرخو يه گره به كروات دادم سرش اومد نزديك تر گره ي اخر يكم كرواتو محكم تر كردم
سرش اومد نزديك تر.....



فرمت : ZIP / حجم: 1.02 MB - دانلود رمان عشق به توان6 برای جاوا

دانلود

فرمت : ZIP / حجم: 1.14 MB - دانلود رمان عشق به توان6 برای آندروید

دانلود

فرمت : ZIP / حجم: 2.77 MB - دانلود رمان عشق به توان6 برای pdf

دانلود

فرمت : ZIP / حجم: 410 KB - دانلود رمان عشق به توان6 برای آیفون و تبلت

دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فيلم سريال موزيك نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 754
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 1,330
  • بازدید سال : 8,519
  • بازدید کلی : 347,951