loading...
ايران دانلودها
كليك طلايي بازدید : 168 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود رمان کدامین نگاه(جاوا ،آندروید،تبلت و pdf)

رمان

دانلود رمان کدامین نگاه(جاوا ،آندروید،تبلت و pdf)

رمان



نویسنده :ساغر.ش

بخشی از رمان کدامین نگاه

فرداي آنروز شوق خاصي در وجود م رخنه کرده بود
مي خواستم زود تر به دانشگاه بروم
صبح زود از خواب بيدار شدم
براي اولين بار بود که دوست داشتم به ظاهرم حسابي برسم در کمد را که باز کردم پشيمان
شدم لباسهاي تکراري ...که هميشه مي پوشيدم .نگاهي به پس اندازم انداختم ، چشمگير نبود.

يک آن خيلي ناراحت شدم ، براي يک لحظه به مينا حق دادم که براي ازدواج پول را ملاک قرار داده ،
پيش خودم گفتم:(آدم وقتي پول داشته باشه همه چيز به دست مي آره )
ولي اين فکر و خيال چند لحظه بيشتر فکرم را مشغول نکرد .فريد مرا همين جور که بودم دوست
داشت نه آن جور که مي خواستم نشان دهم...
پس از فکر لباس در آمدم

مانتو کرم رنگ ساده اي با شلوار جين هميشگيم را پوشيدم مقنعه کرم رنگم را روي سرم مرتب
کردم و کوله طوسي را بي هدف به شانه انداختم.
ظاهرم خيلي معمولي بود
بين دو حس متفاوت مانده بودم... يک آن دوست داشتم چشمگير باشم...
ولي حس ديگر مي گفت: همين جور خوب است .و بالاخره حس قوي تر پيروز ميدان شد
بي خيال کوله را جابه جا کرده و به پايين رفتم

عمو ادکلن تلخ هميشگي را زده بود خيلي از بوي ادکلنش خوشم مي آمد
تصميم گرفتم اگر با فريد نامزد کنم (چه فکر شيريني )حتما برايش از اين ادکلن بخرم
با اين فکر لبخند روي لبانم جا خوش کرد
---کبکت خروس مي خونه ساغر خانم ؟
----خوشم مياد آقا محمود زود متوجه مي شوي ؟
عمو تاي ابرويش را بالا انداخت

گفت: ا حالا چرا اينقدر خوشحالي!
خودم را برايش لوس کردم و دستمانم را به دور کمرش حلقه زدم
گفتم بخاطر عموي خوشتيپم ...
عمو که معلوم بود اصلا حرفم راباور نکرده و کاملا معذب شده است .
گفت اولا خرس گنده دستتو از دور کمرم باز کن، بعدش هم... خودتي ؟؟--
عمو بازم از اين حرفا ميزني ؟

---تا زماني که فکر مي کني مي توني راحت خرم کني ، آره مي گم !اينقدر هم به من نچسب
بدم مياد، فهميدي !!
--اخمهايم را در هم کردم
زير لب گفتم: گوشت تلخ

 



فرمت : ZIP / حجم: 1.09 MB - دانلود رمان کدامین نگاه  جاوا

دانلود


فرمت : ZIP / حجم: 1.18 MB - دانلود رمان کدامین نگاه  آندروید

دانلود


فرمت : ZIP / حجم: 2.19 MB - دانلود رمان کدامین نگاه  pdf

دانلود


فرمت : ZIP / حجم: 389 KB - دانلود رمان کدامین نگاه برای آیفون و تبلت

دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فيلم سريال موزيك نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 754
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 1,459
  • بازدید سال : 8,648
  • بازدید کلی : 348,080