loading...
ايران دانلودها
كليك طلايي بازدید : 100 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده با نام ملینا

ترانه: مریم اسدی ، آهنگ: میلاد باران ، تظیم: میلاد هاشمی

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده با نام ملینا

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده با نام ملینا

ترانه: مریم اسدی ، آهنگ: میلاد باران ، تظیم: میلاد هاشمی

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده با نام ملینا

بیوگرافی حمید طالب زاده : حمید طالب زاده در فروردین ماه ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی بزرگ شده و ساکن تهران می یاشد ولی اصالت حمید طالب زاده آذربایجانی می‌باشد چون پدر بزرگ‌های حمید اهل ارومیه و زنجان هستند. وی خوانندگی رو از هفت سالگی شروع کرد. در چهارده سالگی وارد دوره جدید از خواندن شد و از بهمن ماه ۱۳۷۶ فعالیت هنری خودش را به صورت رسمی آغاز کرد . قطعه «همه چی آرومه» طالب‌زاده طرفداران زیادی دارد به گونه‌ای که در فصل اول آکادمی موسیقی گوگوش جزء ۱۰ ترانه اول بود. و در فیلم اخراجی‌ها ۳ از این قطعه در اواسط فیلم استفاده شد که حمید طالب‌زاده در مصاحبه‌ای عنوان کرده که از ترانه «همه چی آرومه» او نیز بدون کسب اجازه در فیلم اخراجی‌ها ۳ استفاده شده‌است.

متن اهنگ حمید طالب زاده به نام ملینا

“ملینا دار و ندارم و تو رو دوست دارم و پیشت می مونم

عاشقت هستم و دل به تو بستم و آروم جونم

آروم جونم”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام ملینا

♫♫♫♫♫♫

همه خوبی ها رو واسه تو می خوام

من اونم که پا گذاشتی توی دنیام

با تو زندگی چقدر شیرین و شاده

آرزو هام واسه تو خیلی زیاده

توی وسله تنم عشق و امیدم

ملینا من واسه تو جونم رو میدم

تموم وجود تو رو طلا می گیرم

اگه تب کنی خودم برات می میرم

“ملینا دار و ندارم و تو رو دوست دارم و پیشت می مونم

عاشقت هستم و دل به تو بستم و آروم جونم

آروم جونم”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام ملینا

♫♫♫♫♫♫

دست مهربونت رو تو به من سپردی

عزیزم دوست داشتن رو یادم آوردی

مثل یه فرشته ای قشنگ و نازی

خاطرات خوبم رو برام می سازی

دوست دارم از ته دل فقط بخندی

دل به آینده روشنت ببندی

نبینم قطره اشکی توی چشمات

من تو رو می رسونم به آرزوهات

“ملینا دار و ندارم و تو رو دوست دارم و پیشت می مونم

عاشقت هستم و دل به تو بستم و آروم جونم

آروم جونم”(دو بار)

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

 

دانلود آهنگ ملینا از لینک مستقیم و سرور رودفایل

دانلود از سرور ریوآپلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فيلم سريال موزيك نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 754
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 1,485
  • بازدید سال : 8,674
  • بازدید کلی : 348,106