loading...
ايران دانلودها
كليك طلايي بازدید : 124 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود سریال ویلای من مجموعه 19 قسمت های 37 و 38 با کیفیت عالی

دانلود رایگان سری نوزدهم سریال ویلای من با حجم کم

دانلود سریال ویلای من مجموعه 19 قسمت های 37 و 38 با کیفیت عالی

دانلود سریال ویلای من مجموعه 19 قسمت های 37 و 38 با کیفیت عالی

دانلود رایگان سری نوزدهم سریال ویلای من با حجم کم

دانلود سریال ویلای من مجموعه 19 قسمت های 37 و 38 با کیفیت عالی

کارگردان: مهران مدیری | ژانر: کمدی
مدت زمان: 43 دقیقه | فرمت: MKV + MP4
تاریخ انتشار: 1392 | شماره مجموعه: نوزدهم

خلاصه مجموعه 19:
مشکات بزرگ از کما بیرون آمده و هوشیاری خود را به دست آورده است. اما قادر به حرف زدن نیست. وارث که دیگر چیزی برای آن باقی نمانده به فکر ترک خانه می افتد. پزشک خانواده می گوید برای بهتر شدن حال مشکات بزرگ احتیاج به همراهی و توجه و کمک اعضای فامیل دارد…

بازیگران:
مهران مدیری، سیامک انصاری، غلامرضا نیکخواه، الیکا عبدالرزاقی، امیر کاوه آهنین جان، بهار ارجمند، عارف لرستانی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، علی لک پوریان، مریم کاویانی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، رضا فیض نوروزی و…



دانلود نسخه کم حجم قسمت 37

ExpressLeech | Uploadboy



دانلود نسخه کم حجم قسمت 38

ExpressLeech | Uploadboy



دانلود نسخه کیفیت بالا قسمت 37

ExpressLeech | Uploadboy



دانلود نسخه کیفیت بالا قسمت 38

ExpressLeech | Uploadboy

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فيلم سريال موزيك نرم افزار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 754
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 1,260
  • بازدید سال : 8,449
  • بازدید کلی : 347,881